Afskåret

I min vinterferie har jeg forsøgt at holde mig fra computere - især dem, der er koblet på Internet. Lidt e-mail-tjekken via mobilos er det blevet til, men ellers er det faktisk gået ret godt.
I stedet har jeg set tv, besøgt venner og bekendte, opdateret mine sne-rally-kundskaber og set mere tv. Alt i alt ganske afslappende.
Nu er jeg tilbage i hverdagen og på nettet, og i løbet af den sidste uges tid her e-mails, rss-feeds og opgaver hobet sig op til noget nær det uoverskuelige. Ganske stressende.

Det burde være muligt at sætte sit online-liv på pause ind imellem.

Kommentarer

Anonym sagde…
Man må sandelig sige at du har taget det bogstaveligt med at gå ofline. Hele din blog er nede....

Men det er da rart at du så i stedet for computeren nørder lidt rundt på din nye mobil... :-)

Populære opslag fra denne blog

Smilende teknik-nørd

Writely