Sukkervand

Jeg er født nogle ganske få år for sent til rigtig at være belevet introduceret for de nu så populære alkohol-sodavand. Da jeg begynde at gå til fester og drikke med vennerne, stod den på vodka og juice, Pisang Ambon, Vib-øl og indholdet af forældrenes barskab, og nu er jeg efter min egen mening blevet så gammel, at jeg er mere til rødvin og special-øl af fine glas, så turen går ud i nattelivet.

Min gamle klassekammerat Lars og jeg beslutte os i weekenden for at råde bod på vores uvenhed ved at gennemføre en alkohol-sodavand-smagning - hvilket samtidig var et glimrende påskud for at drikke og fulde.

Aftenen startede fint med pizza, burger og et par øl, hvorefter vi begav og ud for at købe ind til aftenens strabadser. Vi kom desværre lidt sent afsted, så vi måtte omkring en tankstation for at få et fornuftigt arsenal.

4 timer, 450 kr., nogle-og-20 alkohol-sodavand og alt for mange toiletbesøg senere kom vi til den konklusion at man for at være ung i dag skal ha':

- Alt for mange penge
- En smag for søde sager
- En blære af en anseelig størrelse
- En god tålmodighed, hvis man rent faktisk gerne vil drikke sig fuld.
20042007015

Kommentarer

Henrik Mortensen sagde…
Vodka-Juice!!!!

Jeg husker også tiden som 'ung', eller nok nærmere barn, som tiden med vodkaen og juicen som det bærende for natttelivets udskejelser...

Disse alko-vand er en meget sjov idé, men som du selv siger så skal der mere end et par stykker til før det bliver sjovt. Men hvis man kigger nærmere på det så er det jo den samme alkohol-mængde som vores gamle vib-øl... Måske skal der bare mere til nu ;) Men prisen er noget helt andet end vib :D

Populære opslag fra denne blog

Smilende teknik-nørd

Writely