Nike+

Efter i laaang tid at ha' været blandt den håndfuld Mac-ejere i verden, der ikke har en iPod, har jeg nu overgivet mig og investeret i en 2 GB iPod Nano.

Jeg havde dog en bagtanke med købet. Jeg har nemlig også fået mig et Nike+ kit, som jeg håber kan motivere mig lidt til at komme mere i gang med mine løbeture. Indtil videre har jeg lavet en elegant løsning med noget malertape for at sætte senderen fast på min løbesko, men der skulle være en Shoe Pouch på vej fra USA.

Med lidt held kan jeg få noget statisik her på bloggen, som kan gi' mig dårlig samvittighed, hvis ikke jeg ta'r mig sammen til at komme ud i hvert fald et par gange om ugen.

Jeg har udfordret en kammerat til en 14-dages "challenge" på Nike+-hjemmesiden. Mon ikke der kommer et par øl på højkant?

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Smilende teknik-nørd

Writely