Få bloggen på Facebook

Jeg har eksperimenteret lidt med forskellige RSS-applikationer for at få mit blog-feed ind på min Facebook-konto.
I dag har jeg rodet en del rundt på Facebook og bl.a. oprettet et par applikationer selv. I den forbindelse har jeg opdaget, at med den "indbyggede" Notes-applikation uden videre kan importere et RSS-feed, der bliver vist på éns profil. Ganske smart.
Applikationen tjekker løbende, om der er opdateringer, og konverteringen fra html-indhold ser ganske fornuftig ud. Kommentarer til indholdet på Facebook bliver naturligvis ikke ført videre til selve bloggen, men jeg overvejer, om det egentlig ikke er godt nok. Så bliver det trods alt ikke blandet for meget sammen.

Kommentarer

Anonym sagde…
Hej Jonas,

Jeg syntes din blog var så tom for kommentarer, så jeg ville skynde mig at lægge en når jeg nu alligevel var forbi. God jul og godt nytår.

Populære opslag fra denne blog

Smilende teknik-nørd

Writely