Telefon til Michael

04:28 Telefonen ringer. Jeg vælter ud af sengen og når lige præcis ikke at tage den. Det er hemmeligt nummer, så jeg går i seng igen.

04:29 Jeg får en SMS om, at der er indtalt en besked på min telefonsvarer. Det er er ret nyt abonnement, og nummeret til min telefonsvarer er ikke med i SMS'en.

04:31 Det kunne jo være vigtigt, så jeg tænder Mac'en og går på Sonofon.dk.
"Nummeret til din Telefonsvarer er et otte cifret telefonnummer, som fremgår i dit velkomstbrev."

04:36 Nummeret fremgår ikke af mit velkomstbrev.
"Du kan få oplyst nummeret til din telefonsvarer ved at sende beskeden "Telefonsvarer" til 1221."

04:37 Besked afsendes til 1221.

04:47 Intet svar modtaget. Jeg prøver at ringe til mig selv. Bingo! Springer over intro-snakken. Aflytter beskeden.
"Hej Michael, vil du ikke lige..."

Jeg hedder ikke Michael.

(09:30 Opdager at beskeden rent faktisk kom fra telefonsvarerens nummer. Er meget træt.)

Update: 25/6 23:03 Svar fra 1221: Den ønskede service er ikke tilgængelig.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Smilende teknik-nørd

Writely