Fantastisk fin fiskeside

Min kammerat og tidligere kollega Anders har siddet oppe til alt for langt ud på natten de sidste dage for at få en ny side for akvarie-entusiaster klar til lancering i dag.

Siden kobler Akvariesiden, Cichlids og Saltvandssiden sammen i én fælles portal, der fra starten - ud fra Chart.dk - ser ud til at få over 5.000 unikke besøgende om dagen. Projektet har efter hvad jeg kan se på forumet lidt børnesygdomme, men det ser meget spændende ud - Også selv om jeg ikke er den store fiske-nørd.

Kommentarer

Jonas Brunsgaard sagde…
Nu skriver du chart.dk, hvis jeg var ligeså sej til at få blogget som dig havde jeg helt sikkert skrevet lidt om google analytics, hvis du(og den omtalte Anders) ikke kender det, skulle i give det et try, det er helt fantastisk efter min opfattelse. Jeg ved godt det ikke er helt det samme, da chart.dk også gir lidt reklame. Men til analyse af de besøgende er det helt fantastisk.
Unknown sagde…
Det er klart. Jeg bruger det også selv på flere forskellige sider. Hvis man bruger Google Adwords, kan man der igennem også se en en masse spændende detaljer om sine kampagner osv. Enig - det er et godt værktøj.

Men der kan jeg jo kun se mine egne sider og netop derfor er chart.dk smart. Der kan man jo se, hvor mange besøgende andre sider har også.

Populære opslag fra denne blog

Smilende teknik-nørd

Writely