Stockholm

Jeg sidder og hænger lidt på stolen i dag efter 5 dage på kursus hos Adobe i Stockholm. Ud over det arbejds-relaterede, har vi heldigvis haft tid til overs til at opleve byen også - og jeg er lidt forelsket.

Jeg er normalt ikke den store fan af storbyer, men Stockholm har overrasket mig særdeles positivt. I forhold til mange andre byer af den størrelse er der vældig pænt og rent overalt, der er gjort fantastisk meget ud af både de enorme, gamle bygningsværker og de nye, lækre butiksfacader, undergrundsbanen fungerer gnidningsfrit uden at man står på tæerne af hinanden og de svenske piger ser søde ud :) Og så er det faktisk lykkedes os at gøre os forståelige på danske på hele turen.

Det er rart at være hjemme igen, men jeg kunne bestemt godt finde på at tage på visit i det svenske igen.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Smilende teknik-nørd

Writely