Træt af cheerleadere

Hold op jeg er træt...

Hele weekenden har jeg været medhjælper ved European Cheerleader Championships i Frederikshavn. Det meste af tiden har jeg sidder som liniedommer ca. 2 meter fra en højtaler, der har spillet hårdtpumpende techno 10 timer om dagen.

Under generalprøver og medaljeceremonier har jeg snuppet en del mobil-billeder i dårlig kvalitet, som findes i dette Flickr set.

Efter sådan en weekend er det helt rart at være tilbage på arbejde, hvor der er stille og roligt...

Og nå ja - jeg har ikke fået set ét eneste minut af Le Mans. Fantastisk weekend.



Lille opdatering: Mine egne mobil-videoer fra stævnet er i elendig kvalitet, men der er dukket lidt video op hos Ekstra Bladet og TV2-Nord.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Smilende teknik-nørd

Rygelov