CD WOW surprise

Jeg modtog en mail her til morgen der fortalte, at en DVD er blevet afsendt fra CD-WOW til mig. Jeg skal påregne 7-10 dage før jeg modtager den.

"DVD...??" - tænker jeg... Jeg bruger straks den fantastiske søgefunktion i Gmail og finder ud af, at jeg bestilte to CD'er og en DVD den 4. juli. Jeg har ikke modtaget noget af det, og jeg havde faktisk glemt alt om min bestilling.

Men nu går jeg da helt og glæder mig, til jeg modtager mine CD'er også. Gad vide om de slår deres hidtidige rekord og præsterer en leveringstid på over 3½ måned denne gang?

Jeg bestilte et par skiver fra BangCd (som nu kan vise priser i gode, danske kroner) i går. Hvis de ikke dukker op senest mandag eller tirsdag, bliver jeg meget overrasket. Og så er priserne en del lavere. Hva' tænkte jeg egentlig på dér i starten at juli?

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Smilende teknik-nørd

Writely