Microsoft Office:mac 2008

Den næste version af Microsofts Office-pakke til Mac, der sidste uge blev præsenteret i form af en hjemmeside, dukker op i starten af næste år. I dag er priser og pakker blevet offentliggjort: Der kommer en Standard Edition til $399,95, en Home and Student Edition til $149,95 samt en Special Media Edition, der indeholder Microsoft Expression Studio, til $499,95.

Mest spændende set med danske øjne er det, at der ifølge The Unofficial Apple Weblog kommer en dansk version af pakken!

Selv om der findes en bred vifte af gratis og billigere alternativer - endda i online-versioner - er det for manges vedkommende svært at slippe Microsoft Office. Jeg må indrømme, at jeg ofte har siddet med f.eks. OpenOffice Writer og tænkt: "Jeg ved, hvordan jeg gør XXX i Word - hvordan gør jeg det samme her?".

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Smilende teknik-nørd

Writely